Obsługa klienta
infolinia : 22 490 80 70 - 8.00-18.00 w dni robocze
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie
- Koszty, opłaty i płatności (3)
-
Klient otrzyma listownie fakturę z ekotel obejmującą jeden miesiąc kalendarzowy. Faktura będzie zawierać opłatę za wybrany abonament miesięczny (z góry) oraz za połączenia telefoniczne wykonane w miesiącu poprzedzającym miesiąc w którym wystawiona została faktura. Fakturę można opłacić na poczcie lub w banku.
- lokalneod 5 gr.
- międzymiastoweod 6 gr.
- komórkoweod 39 gr.
- USAod 29 gr.
- Niemcyod 29 gr.
- Wielka Brytaniaod 29 gr.
- Kanadaod 29 gr.
Dokumenty do pobrania:
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
Cennik ekotel 100 minut
22 490 80 70
8.00-18.00 w dni robocze