Obsługa klienta
infolinia : 22 490 80 70 - 8.00-18.00 w dni robocze
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie
- Ogólne (10)
-
W skład usługi abonamentowej świadczonej przez ekotel wchodzą:- utrzymanie łącza abonenckiego,
- obsługa serwisowa - konserwacja, usuwanie uszkodzeń i awarii w urządzeniach końcowych oraz w łączach abonenckich,
- połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe, do sieci komórkowych, połączenia na numery alarmowe, numery 0 80x, numery AUS oraz numery skrócone.
-
Nie. Zmieniając operatora na ekotel Klient zachowuje swój dotychczasowy numer telefonu (bez żadnych dodatkowych opłat). -
Niestety nie. Aby zostać klientem ekotel należy posiadać wcześniej telefon TP S.A. -
Nie, aby móc korzystać z usług ekotel nie ma potrzeby instalowania dodatkowych linii telefonicznych. Do realizacji połączeń telefonicznych wykorzystywane są już zainstalowane linie telefoniczne. -
Z usług ekotel może skorzystać abonent każdego operatora alternatywnego, świadczącego swoje usługi na łączach TP S.A.
Wszystkich klientów zachęcamy także do zapoznania się z naszą ofertą telefonii internetowej. -
Tak. -
Tak, jest to możliwe. -
Zmiana polskiego prawa a w rezultacie liberalizacja rynku telekomunikacyjnego w Polsce umożliwiła wejście na rynek nowych operatorów telekomunikacyjnych takich jak ekotel. Firma EASYCALL.PL będąca operatorem sieci ekotel to polski operator telekomunikacyjny działający na podstawie wpisu nr 6859 do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjncyh prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nasza działalność jest stale nadzorowana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w celu zapewnienia najwyższego standardu świadczonych usług. -
WLR (Wholesale Line Rental – hurtowa dzierżawa linii abonenckich) to nowoczesna i wygodna dla użytkownika technologia, która polega na tym, że wynajmujemy Twoją linię telefoniczną z TP S.A. i na niej świadczymy nasze usługi – bez instalacji nowej linii, bez zmiany dotychczasowego numeru. -
Tak. Usługa internetowa nie jest powiązana z abonamentem konkretnej firmy. - Umowa i formalności (6)
-
Nie, przeniesienie usług Abonamentu z TP S.A. do ekotel następuje z zachowaniem ciągłości świadczenia usług. -
Umowę z ekotel może podpisać każdy, kto posiada telefon TP. Dane wpisane do umowy muszą być zgodne z danymi z umowy (rachunku) TP SA. Na „Zamówieniu na Abonament Telefoniczny na linii analogowej/ISDN (2B+D) oraz oświadczeniu o wypowiedzeniu umowy z TP S.A.” musi podpisać się ta sama osoba, która podpisywała umowę z TP SA. -
Czas, na jaki zawierana jest umowa z ekotel zależy od Klienta, który do wyboru ma trzy możliwości:- na czas nieokreślony, co oznacza, że w każdym momencie Abonent może zrezygnować z umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego,
- na 12 miesięcy. Umowa zobowiązuje Klienta do nie zrywania jej przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Klient zostanie obciążony karą w wysokości 100 zł.
- na 24 miesiące. Umowa ta zobowiązuje Klienta do nie zrywania jej przez 24 miesiące od daty jej zawarcia. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Klient zostanie obciążony karą w wysokości 100 zł.
-
W momencie otrzymania podpisanego „Zamówienia na Abonament Telefoniczny na linii analogowej/ISDN (2B+3) oraz oświadczenia o wypowiedzeniu umowy z TP S.A.” ekotel przekazuje je do TP S.A. Od tego czasu biegnie 30-dniowy okres wypowiedzenia umowy z TP S.A. ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Po upływie wypowiedzenia w TP S.A. abonament Klienta zmieniany jest na abonament ekotel, np. jeśli zamówienie zostało złożone w maju, to abonament ekotel aktywny będzie od 1. lipca. -
Jeśli umowa została zawarta na czas nieokreślony, to Klient może ją rozwiązać bez żadnych zobowiązań w każdej chwili, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, liczonego od nowego okresu rozliczeniowego następującego po złożeniu pisemnej rezygnacji. W przypadku umowy podpisanej na okres 12 lub 24 miesięcy rozwiązanie umowy może nastąpić najwcześniej w dniu zakończenia umowy pod warunkiem złożenia z wyprzedzeniem wniosku o rezygnację zgodnie z miesięcznym okresem wypowiedzenia umowy. -
Tak, oczywiście. Dokumenty te to "Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych", "Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych", "Zamówienie na Abonament telefoniczny na linii analogowej" oraz "Cennik ekotel 100 minut". Pliki zapisane są w formacie PDF, do ich odczytania niezbędny jest darmowy program Adobe "Acrobat Reader". - Koszty, opłaty i płatności (3)
-
Zamówienie abonamentu ekotel na czas określony 12- lub 24-miesięcy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Zamówienie abonamentu ekotel na czas nieokreślony wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 25 zł. -
Klient otrzyma listownie fakturę z ekotel obejmującą jeden miesiąc kalendarzowy. Faktura będzie zawierać opłatę za wybrany abonament miesięczny (z góry) oraz za połączenia telefoniczne wykonane w miesiącu poprzedzającym miesiąc w którym wystawiona została faktura. Fakturę można opłacić na poczcie lub w banku. -
Klienci ekotel – zgodnie z regulaminem - ponoszą opłatę abonamentową "z góry". - Usługi (2)
-
Tak – będziesz mógł zrobić to samodzielnie w panelu klienta. -
W chwili obecnej usługa taka dostępna jest tylko dla linii ISDN (2B+D). Usługa prezentacji numeru dla połączeń przychodzących na liniach analogowych dostępna będzie w 2009 r. - Techniczne (4)
-
10818. -
Aby sprawdzić, czy Twój telefon działa już w sieci ekotel zadzwoń na numer 022 490 80 77. Jeśli uzyskasz połączenie, oznacza to, że Twój telefon działa już w ekotel. W przeciwnym przypadku (np. numer będzie zajęty), nadal korzystasz z usług TP. -
ekotel odpowiedzialny jest za rozwiązywanie wszystkich zgłoszeń technicznych. Do obsługi problemów technicznych dedykowany jest zespół specjalistów pracujących na infolinii ekotel. Kontaktując się z naszą infolinią tel. 022 490 80 70 lub poprzez formularz kontaktowy, otrzymasz odpowiedź na każde pytanie związane z techniczną stroną usług ekotel. -
Niestety nie. Na chwilę obecną oferta Abonamentu dotyczy tylko klientów posiadających linię analogową lub ISDN BRA (2B+D).
- lokalneod 5 gr.
- międzymiastoweod 6 gr.
- komórkoweod 39 gr.
- USAod 29 gr.
- Niemcyod 29 gr.
- Wielka Brytaniaod 29 gr.
- Kanadaod 29 gr.
Dokumenty do pobrania:
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
Cennik ekotel 100 minut
22 490 80 70
8.00-18.00 w dni robocze